Tack 2018

Tack kära 2018. 

Tack för alla härliga mil på våra längdskidor å alla roliga timmar i slalombacken. 

Tack för alla kalas, tebjudningar, middagar å kompismys vi bjudit in till å själva varit på. 

Tack för all rolig tid i pulkabacken. 

Tack för alla skoterturer å all pimpling. 

Tack för all fin curling, både egen å andras. 

Tack för allt bad, både inne å ute - vi är fiskar både jag å ungen. 

Tack för alla nya fina människor i våra liv. 

Tack även för alla tårar, utmaningar, svårigheter å oro under året som gått - det gjorde oss starkare. 

Tack för alla resor. 

Tack för kvartersfotbollen å för fotbolls-VM - pulsen var stundtals rätt hög. 

Tack för alla berikande utbildningar å kurser - jag är så tacksam. 

Tack för ett spännande jobb med en ny befattning - jag är så stolt. 

Tack för alla samtal, möten å intryck - allt berikar å utvecklar. 

Tack Nordingrå - du ger oss lugn. 

Tack Muskö - vackrare bröllop har nog ingen någonsin skådat. 

Tack Ångermanälven, Sörgåssjön å havet - jag vore ingenting utan er kraft. 

Tack älskade Urkult för all värme, kärlek å vänskap du ger. 

Tack bästa parkouren för att du ger min unge så mycket glädje å mod. 

Tack för alla mil broarna runt å Hågesta runt - det gav oss ovärderlig tid tillsammans. 

Tack älskade vänner - utan er vore jag fattig. 

Tack älskade familj - utan er vore jag halv. 

Tack oändligt älskade lillgroda, min bästa vän i livet. Tack för att du viker mina knän, utmanar mina känslor å gör mig så förbaskat stolt. 

Tack 2018. 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Tack livet. 

ÄLSKA LIVET.