Uppladdning

Hej min vän! 
Hur mår du? Ikväll har vi myst massor för i morrn är ingen vanlig dag. Det är nämligen dags för årets julfest med jobbet! En julfest som jag även i år är med å ordnar. Jag är så spänd, förväntansfull, nervös å pirrig! 

Å ungen då? Han är lika pirrig, han! Han ska nämligen sova hos gudpappan, mostern, Noah å Leo. Älskade unge, som han peppat för detta! Lite nervöst är det nog allt. 

(null)
Mitt hjärtas lust å kärlek! 

(null)
Dessa kakor är to die for, jag lovar! Finns på Ica å 8 kakor kostar ca 12 kronor, 

(null)
Mums! 

(null)
Milian spanar in årets adventskalender. I vanlig ordning valde han pixi-kalendern. Han älskar ju böcker, ungen min! 

(null)

(null)
Det ska bli spännande att se vilka böcker som gömmer sig bakom luckorna i år! 

Har du köpt/gjort nån adventskalender? 

Älska livet.