Lördag 17 juni

Hej min vän, 

Hur har din helg börjat? Har du semester nu eller knegar du på ett tag till? Idag har vi haft en grymt skön dag. Vi har städat å röjt lite här hemma (behövligt, varför har man så mycket saker?!). Efter lunch hämtade vi Fabian å Alexander å for ner på Risön där även Jonna mötte upp. Det blev racerbilar, hoppborg å klätterställningslek för hela slanten - med en liten paus för glassätning! 

Gullhjärtan! 

Tack kära Risön! Så fantastiskt härligt å lyxigt att detta paradis finns så nära oss. 

Nyklippt å snygg! 

I veckan klippte jag av ca 1dm hår på denna unge. Välbehövligt. Snyggt blev det! Visst! 

I måndags var vi på förskolans piratparty! Skepp o'hoj! 

Dagens middag: kyckling, klyftpotatis å bea - sååå gott! 

Efter maten gick vi ut å cyklade lite. Grannen Noah kom också ut. Sedan gick vi in å nu sitter vi i soffan å äter glass till efterrätt! Ungen valde en sort å jag den andra. Kanelbulleglass å chokladglass. Båda från SIA. Grymt god chokladglass! 


I veckan startade jag även Facebook igen. Lade ut ett par skor på köp å sälj. Men nu har jag raderat kontot igen för fy så stressande det var, kommer så väl ihåg anledningen till att jag tog bort Facebook 2013. Stress! Så poff, appen å kontot raderad! 


Bort med stress å hit med kärlek å lugn! 


Älska livet.