Dessa söndagar...

Hej min vän, 

Hur mår du? Har du nån dag i veckan som är favoritdag? Nån hatdag? Jag har, så länge jag kan minnas, alltid avskytt söndagar. Det ligger en ångest-stickig-klibbig-illaluktande å ful filt över hela mig på söndagar. Usch. Jag försöker vara glad ändå, det går sådär. Idag skiner solen, men jag vill helst bara sova. Men har lovat ungen att åka skidor... håhåjaja. 

Jag tänker ohälsosamt mycket nuförtiden. På allt. På liv å död. På förändringar. På bevarandet. På ALLT. Det har varit lite för många dödsfall på senaste. Sånt skapar typ katastroftankar i mitt huvud. 

J. 
S. 
L. 
M. 

Unga människor som fanns i eller kring mitt liv på ett eller annat sätt. Vila i frid. 


Tur jag har Milian. Ungen med energi åt oss båda. Han bygger pärlplattor på löpande band. Denna var han extra stolt över! Tror jag det! Älskade unge! 


Älska varandra.