Första advent hos oss

Hej min vän!
Hur har din helg varit? Har du gjort advent hemma hos dig? Det är så otroligt mysigt med adventsstjärnor tycker jag. Mycket finare ljussken än vanliga lampor. Tänk om man ändå kunde ha dem året runt! Igår jobbade jag. Milian var så duktig å var med på jobbet. Han skötte sig galant, alla timmar. Men jag hade int förväntat mig något annat heller, han är en fantastisk unge. Vi gjorde en paus mitt i dagen å for på julmarknad i Forsmo. Jag, Milian å Annelie. Det var sååå mysigt! Vi åt munkar, köpte honung å smakade på mycket gott tunnbröd. Mums!

Idag har vi varit på sjuårskalas hos bästa Leo! Sååå gott fika å såå läskiga spöken, skelett å monster, hihi!

Gullisar!

Munk är gott!
På kvällskvisten igår ringde Josefine å bjöd med oss på Old Oak å jisses så gott vi åt! Oumph-burgare med sötpotatispommes, cole slaw å god dressing! Mums!

Kulinarisk söndag, haha! Gott iaf! Hemgjort potatismos med massa goda kryddor samt sojakorv å ärtor! Skulle egentligen ätit nåt annat, men middagsgästen skulle visst på annat håll. Men det går fler tåg!

Vackra advent! Hos oss är less more. Gärna vitt, glas å enkelt. Det är det vackraste!

Älska advent!