Finbesök

Hej min vän! 
Åh vilken fin helg vi hade! På fredagen hämtade jag å milian Lennart å Maud på busstationen å vi begav oss upp på hallsta för att installera dem samt äta en bit mat! 

Herre Gud så roligt det var att ses igen!! Här är några bilder från helgen: 

Leo, Noah, Milian, Fabian å Alexander vid fikabordet på Backamo! 

Maud, mami å Lennart <3 

Lennart, Maud å Milian <3

Fina människor <3 

Lite sparkcykel i rampen hinns alltid med! 

Milian var så stolt över att få visa upp hur duktig han är!! 

Gubben som vaknar å somnar med ett skratt! Å som lär våra kids en massa bus, som tex att stoppa in majs i örat!! 

Gogubbe <3 min fina morfar!! 

Suddig bild, jag vet, men ser ni lyckan i deras ögon?!! 

Jag var rätt slut i knoppen på söndagskvällen! Men på ett bra sätt. Vilken glädje å lycka att samlas allihopa igen! 

Älska la familia <3