Skitig unge, glögg å nya naglar

Hej min vän! 
Hur mår du? Snart helg igen. Herreminje så fort tiden går. Hinner du med? 

(null)

(null)

(null)
Såhär såg min unge ut när jag hämtade honom idag. Oh my god säger jag bara!! Haha, skitigare unge får man leta efter. Men kul hade han haft å det är ju det som räknas! Vad gör väl lite skit om hundra år?! 

(null)

(null)
Såhär vackra å enkla är mina nya naglar. Precis som alltid är det bästa Josefine Qvarnström som trollat! Kärlek till henne <3 Jag älskar det lilla hjärtat på pekfingret! ÄLSK! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Igår hade jag å min lilla unge glöggpremiär! Åh så gott! Vi lyxade med pepparkakor å ädelost också. Riktigt mumsigt! Mycket trevligt att Milians ena gudpappa kom på spontanbesök också <3 Milian blir så otroligt glad av uppmärksamhet. Han är värd varenda stund av glädje, min fantastiska unge. 

(null)

(null)
Vi köpte två olika glögg: vanlig, alkoholfri som jag delar med Milian. Sen, i helgen kanske, ska jag sprätta den andra flarran: chili å choklad. Det låter som en spännande kombination! 

Vilken är din glöggfavorit? 

Älska livet.