Födelsedag

Hej min vän! 

Hur mår du? Igår fick jag äntligen bjuda la familia på födelsedagsfest. Som jag längtat! Jag fyllde ju år i december, men det har tagit fram tills igår att hitta ett lämpligt datum. Puh! 

Jag blev otroligt fint uppvaktad med blommor, bok, ljuslykta, fotbehandling, gåva till Stockholms stadsmission, trisslotter å lite nätfiske. Vi passade även på att köra vårt årliga julklappsspel som vi int hunnit med än på grund av sjukdomar å sånt. Det blev sååå bra, roligt å uppskattat! 

Jag bjöd på tacos med massor av goda grönsaker. Till efterrätt hade jag gjort en otroligt smarrig marängtårta med lemoncurd, hallon å blåbär. Jag hade även gjort cake pops av oreo. Gör dem du med, de är verkligen sååå goda! 


1. Mixa ett paket oreo tillsammans med 150 gram Philadelphiaost 
2. Ställ in i kylen 
3. Smält 200 gram blockchoklad över vattenbad 
4. Tag fram smeten å forma bollar, ca 16 stycken 
5. Doppa bollarna i den smälta chokladen å toppa med strössel
6. Låt stelna i kyl (eller frys om du har lite brådis) 

Mums! 

Älska familj.