Pasta de luxe

Hej min vän! 

Hur mår du? Hur har din helg varit? Den här veckan var jobbig rent känslomässigt för mig. Det återstår nog några jobbiga saker, men sen kan det nog bara bli bättre. Hur tacklar du motgångar? Berätta, tipsa mig! 

Jag skrattade gott åt ett sms med en bästis: 

Det är en riktig vän det! 


Igår var en fin dag. Vi spelade curling med morfarn, Camilla, Jonna å Villiam. Sedan tog vi en långpromenad å när vi kom hem lekte vi lite i lekparken på valla. Det var magiskt väder så det gäller att vara ute å fånga alla små solstrålar man kan komma åt! 

I torsdags var några från Skatteverket å spelade curling. Vi hade verkligen stenkul ;) 

Ikväll gjorde jag en supergod (å enkel) pasta till middag! 

Koka pasta. Stek vegfärs (detta är anamma), blanda i sojabönor, matgrädde, en skvätt vatten, två ägg, vitlök, salt, svartpeppar å tomatpuré. När pastan är klar häller du bort vattnet å blandar alltihop. Toppa med en god ost, typ parmesan. Mums! 


Älska livet.