Jävla skit-HM
Är så jävla arg å besviken nu ska du veta :( tårarna sprutar å hade den där jävla JIM PÅ HM stått här framför mig hade jag gjort nåt jag sedan fått ångra. Grr.
Är HM ett så jävla rikt å vidrigt företag att de int behöver bry sig om sina småkunder? Asså såna som jag, som har ca 1,5 timmars bilresa till närmaste HM. Svar: JA.
Jag som alltid älskat HM :( det här är fan sorg på riktigt för mig.
Så: jag plockar upp påsar från gårdagens shoppingresa till Birsta å finner detta...
...på riktigt höll jag på å svimma. Så ledsen blev jag. Fina, fina tröjan som nu ej går att använda. Jävla skit liksom!! Jag ringer till HM å får prata med en Jim... Ungefär såhär utspelade sig samtalet:
Jag: hej jag heter Mio å jag var på HM, Birsta igår.
Jim: nämen hej Mio!
Jag: jo, det var ju så att nu när jag skulle plocka upp påsarna så ser jag att ni glömt ta bort ett larm...
Jim: eh, jaha?
Jag: jo, så jag tänkte fråga dig hur du tycker att vi ska lösa den här situationen...?
Jim: det är väl bara att du "snärtar" ner på butiken igen å ber dem ta bort larmet...
Jag: jo, men jag har ca en å en halv timmes bilfärd dit så det går som int att "snärta" ner å göra det, serru. Du har inget annat förslag?
Jim: nä
Jag: okej, mitt förslag är att du skickar en ny tröja till mig!
Jim: men hur vet jag att du verkligen sitter där med en larmad tröja?
Jag: va?!! Tror du jag ljuger??!
Jim: nja, man vet ju aldrig...
Jag: nu tycker jag du ska skicka en nu tröja till min son...
Jim: nä, vi jobbar inte så.
Jag: vaddå jobbar int så?! Hur i helvete jobbar ni då? Jag trodde HM var ett företag som vilket som helst å som var mån om alla typer av kunder, men jag hade väl fel...
Jim: nu tycker jag att du är lite dum
Jag: va?!!!
Jim: jag kan erbjuda dig att köpa en ny tröja...
Jag: det var Jim du hette va?
Jim: nja...
Jag: tack för ingenting, hejsvejs.
Är så sjukt besviken :( :( :(