Jävla skit-HM

Ååååh!! 
Är så jävla arg å besviken nu ska du veta :( tårarna sprutar å hade den där jävla JIM PÅ HM stått här framför mig hade jag gjort nåt jag sedan fått ångra. Grr. 

Är HM ett så jävla rikt å vidrigt företag att de int behöver bry sig om sina småkunder? Asså såna som jag, som har ca 1,5 timmars bilresa till närmaste HM. Svar: JA. 

Jag som alltid älskat HM :( det här är fan sorg på riktigt för mig. 

Så: jag plockar upp påsar från gårdagens shoppingresa till Birsta å finner detta... 

...på riktigt höll jag på å svimma. Så ledsen blev jag. Fina, fina tröjan som nu ej går att använda. Jävla skit liksom!! Jag ringer till HM å får prata med en Jim... Ungefär såhär utspelade sig samtalet: 

Jag: hej jag heter Mio å jag var på HM, Birsta igår. 
Jim: nämen hej Mio! 
Jag: jo, det var ju så att nu när jag skulle plocka upp påsarna så ser jag att ni glömt ta bort ett larm... 
Jim: eh, jaha? 
Jag: jo, så jag tänkte fråga dig hur du tycker att vi ska lösa den här situationen...? 
Jim: det är väl bara att du "snärtar" ner på butiken igen å ber dem ta bort larmet... 
Jag: jo, men jag har ca en å en halv timmes bilfärd dit så det går som int att "snärta" ner å göra det, serru. Du har inget annat förslag? 
Jim: nä 
Jag: okej, mitt förslag är att du skickar en ny tröja till mig! 
Jim: men hur vet jag att du verkligen sitter där med en larmad tröja? 
Jag: va?!! Tror du jag ljuger??! 
Jim: nja, man vet ju aldrig... 
Jag: nu tycker jag du ska skicka en nu tröja till min son... 
Jim: nä, vi jobbar inte så. 
Jag: vaddå jobbar int så?! Hur i helvete jobbar ni då? Jag trodde HM var ett företag som vilket som helst å som var mån om alla typer av kunder, men jag hade väl fel... 
Jim: nu tycker jag att du är lite dum
Jag: va?!!!
Jim: jag kan erbjuda dig att köpa en ny tröja... 
Jag: det var Jim du hette va? 
Jim: nja... 
Jag: tack för ingenting, hejsvejs. 

Är så sjukt besviken :( :( :(