SNÖ!!

Hej min vän, 
Hur mår du? Idag har vi haft en riktigt fin dag. Vi började dagen med att storstäda å köra några maskiner tvätt. Skönt! Sen skulle Ellen å Erik komma, men de fick visst förhinder :( 

Efter lunch begav vi oss till curlinghallen för att hejja på morfarn! 
(null)
Det gick vägen! Storvinst! 

(null)

(null)

(null)

(null)
När vi lämnade huset såg marken ut såhär. Bar. När vi lämnade hallen var det vitt, vitt, vitt! Hej mitt vinterland liksom! Vi premiär-bar våra nya pjucks. Superfina å sköna! 

(null)

(null)
Under tiden jag lagade middag pysslade ungen. Jag kommer ihåg att jag älskade dessa pyssel när jag var liten. Att rita streck från punkt till punkt! Milian gör tydligen också det! ÄLSK på det! 

Nu ska jag mysa ner mig bredvid min bästis i soffan å kolla film: Kapten Sabeltand & skatten i Lama Rama. Mer info om den här: KLICK 

Älska livet.