När en nisse flyttade in på Vallåkers

Hej min vän, 
Hur mår du? Åh vilken dag vi haft, jag å min bästis. Magisk! Idag har nämligen en liten nisse flyttat in här på Vallåkers! Vilken lycka! Å lite läskigt också tror jag minsann. 

(null)
Här är han, Nisse. Han har lekt tittut med oss å tänk, jag lyckades till å med fånga honom på film, till ungens stooora lycka. 

När Milian vaknar i morgon kommer han få världens överraskning, det är nämligen så att Nisse har en egen dörr. Å en bro! Å en brevlåda. 

(null)

(null)
Tänk att pisse-Nisse valde husets fulaste hörn att bygga bo i, sicken rackare. Sladdar är nog det fulaste som finns. Oh well. Nisse trivs som fisken i vattnet å då är jag glad! 

(null)
Gullen min som är helt förvirrad, han hade just bestämt sig för att tomten är ett påhitt å så flyttar Nisse in... 

(null)
Hoho, kom fraaaaam! 

(null)
<3 

Älska Nisse!