Lästips

Hej min vän, 
Hur har din torsdag varit? Vi blev bjudna på supergod middag hos pappa å Camilla. Milian å Jonna spelade ett curlingspel å jag bara njöt. Åh så jag njöt av att inte behöva lyfta ett finger för en kväll. Så skönt att bli ompysslad för en gångs skull. TACK <3 

Nu vill jag tipsa om två fantastiska böcker: 
(null)
Dessa två ligger på mitt nattygsbord å jag läser ur dem så ofta jag kan. 

(null)
Känner du till "färgerna"? Om du vill lära känna dig själv å din omgivning lite djupare, få förståelse för varför vi reagerar så olika på samma händelse så kan jag varmt rekommendera att läsa denna. Eller bara googla på dessa färger. Do it! Vilken färg är du? Å jag? 

(null)
Min bibel. Den här boken är indelad i 365 kapitel. Ett för varje dag. En kort text om livet samt en fråga man kan bära med sig under dagen. 16/11 är frågan: Vad har jag ännu inte funnit?  Jag älskar den. Djupet, tankarna, lugnet. Jag blir stark(are). 

Nu ska jag krypa ner bredvid min allra bästa människa. 
Min finaste lillgroda. 
Mitt hjärtas lust å kärlek. 

Älska livet.