Middagstips

Hej min vän, 
Känner du ibland att energin inte räcker till? Att det är en smula uppförsbacke i livet? Hur löser du den situationen? Hur vänder du de tankarna? Tips mottages hjärtligt gärna. Jag brukar försöka träna. Idag hjälpte det lite iaf. Köttade mage å biceps i 45 minuter tills fejjan min var knalligaste knallröd. 

Nu, middagstips. 

(null)
Vegburgare, klyftpotatis, bea å sallad. MUMS! 

(null)

(null)

(null)
Jag brukar steka burgarna tills de fått en fin yta, sedan kryddar jag med tex kebabkrydda å häller i vatten å låter dem puttra några minuter. Det ger dem en grymt god smak å fin saftighet. 

(null)
Mums med klyftor! 

(null)
Grymt gott för liten å stor. Blev även matlåda vilket jag kommer uppskatta i veckan! 

(null)
Igår tappade ungen sin FEMTE tand. Herreminje så tiden går. Tandfen kom visst i natt å lämnade en slant. 

(null)
Klart man tar en selfie när man tränat. Solklart. 

Älska livet hörrni. Ba gört. 
Angelica Wåhlin

Mm, vad gott!

Svar: Javisst! :)
Mio Hasselborg