Happy New 2018

Hej min vän! 
Hur var din jul? Å hur firade du in 2018? Vi har haft det alldeles underbart bra. Igår firade vi ut det gamla å in det nya på Backamo Gård. Vi åt gott, lekte, gjorde 5-kamp å spelade spel. Precis som det ska vara med andra ord! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Min uppgift för kvällen var att baka kuvertbröd. Självklart valde jag dessa godingar, ett recept jag fått från min kära Nanne. Otroligt goda! 

(null)
Såklart fick värdparet en "blomma". Kan du lista ut vad det är? 

(null)

(null)

(null)

(null)
Vi <3 Milian var så himla snygg i håret! Min fina kille! 

(null)

(null)
Detta må vara världens godaste förrätt: chèvrepuck på toast på en bädd av ruccola. Å honung! Här kan man även slingra på lite balsamico om man vill. Såååååå gott!! 

(null)

(null)

(null)

(null)
Det var så otroligt vackert dukat! 
Fina familjen (saknade dock Skolis). 

(null)

(null)

(null)

(null)
Vi tände vackra bengaliska eldar, eldsprutande fontäner å häftiga raketer. Vi lät våra blickar fastna på gnistrande tomtebloss. Varför lockar elden så mycket? Jag kan sitta i en evighet å titta in i eld eller en låga. Du med? 

(null)
GOTT NYTT ÅR!!

Har du nåt löfte inför det nya året? 

Älska familjen.