Puts väck.

So long. 
Farewell. 
Auf wiedersehen. 
Good bye. 

Några dagar innan min systers bröllop i juli 2015 gjorde bästa Josefine mina naglar för första gången. Vilken känsla! Hur ful man än kände sig så var naglarna alltid vackra! 

Gud vilken boost för självkänslan å självföretroendet. 

Men nu är det slut. I alla fall för ett tag. Mina naglar behöver vila. Jag har aldrig haft förlängning, bara gelé, alltid korta, men eftersom jag lever ett aktivt liv som småbarnsmamma slår jag tyvärr i dem titt som tätt å det skadar naglarna. Här följer några naglar jag haft: 

(null)
Dessa var de första som gjordes. 

(null)
Vackra julnaglar! 

(null)
Mörka, vackra. 

(null)
Såå fint! 

(null)
Dessa älskade jag! Min favvofärg! 

(null)
Rött å svart. 

(null)
Turkiet-naglar som matchade min bikini! 

(null)
Enkelt å vackert! 

(null)
Min fina elefant! 

(null)
Guldiga klor! 

(null)
Vackra sommarnaglar. Älsk på den turkosa färgen. 

(null)
Franskt glitter. 

(null)
Älsk!!! Som små karameller. 

(null)
Byta-jobb-naglar. Februari 2016. 

(null)
Franska skönheter med vackra blå pärlor (Milian valde, såklart). 

(null)
Dessa underbaringar! Jag såg dessa på insta, beskrev för bästa Jossan å hon fattade direkt! 

(null)
Korallfärgade med vackra pärlor. 

(null)
Ett par favoriter till. Här kände jag mig verkligen vacker! 

(null)
Höstigt å fint! 

(null)
Svart som natten med svarta pärlor. Klassiskt vackra! 

(null)
Franskt med pärlor. 

(null)
Franskt. 

(null)
Franskt med glitter. Love it! 

(null)
Fejdat glitter. Otroligt vackra! 

(null)
Julnaglar! Enkelt å vackert! 

(null)
Ljusrosa med hjärtan! 

(null)
Rosa bandet-naglar. ÄLSK! 

(null)
Silvergrå, fint! 

(null)
Sommarnaglar 2017. ÄÄÄÄLSK!!!! 

(null)
Vackra, turkosa fejdade skönheter. 

(null)
Blanka, vackra, underbara! 

(null)
Grått med guldglitter! 

TACK, TACK, TACK! Älskade Josefine för att du fick min självkänsla att glittra under dessa år. Love you forever. 

ÄLSKA NAGLAR. 
ÄLSKA LIVET.