Advent och nisse-besök

Hej min vän, 
I morgon är det första advent. Jag kan inte förstå hur fort tiden rusar. Det var ju nyss nyår! Eller åtminstone nyss sommar... 

Oh well. Ikväll har jag å Milian sett film (Gåspappan, se den, finns på Netflix!). Efter han somnat så började jag förbereda för en mysig morgondag. 

(null)

(null)
Fyra adventspaket! 

(null)

(null)
När vi ska tända första ljuset kommer han mötas av detta! Ett brev! 

(null)

(null)
Ett brev från nissen! Sicken lycka! Undrar vilket paket han väljer först... I paketen finns en supermjuk gosekanin (som han såg idag på julmarknaden, å som jag lyckades haffa utan att han såg!), en receptbok, en biljett som ger honom en middag på Bylla å biljett som ger honom en fika på stan. Rätt snäll nisse om jag får säga det själv. 

En sååå rolig sak hände idag. Jag stekte pankis till middag (vår favoriträtt, som du redan vet) å ungen stövlar in i köket med hörselskydd. Han deklarerar: eftersom du steker PANGkaka måst jag ha mina hörselskydd på! 
Hahaha! Tokiga unge! 
(null)
<3 

(null)

(null)

(null)

Nu ska jag lägga mig å läsa lite! 

Älska advent!