Första helgen i september

Hej min vän, 

Hur har din helg varit? Vi har haft en riktigt fin helg med massa skojigheter. Igår fyllde min mamma år å precis som traditionen bjuder är det jag som står för kalaset. Jag älskar att bjuda in till kalas, som du säkert redan vet! 

Hallonmoussetårta 



Marängtårta med lemoncurd


 

Chokladbollar 



Smarrigt bröd 



Mumsigt pålägg; hushållsost, rökt kalkon, gurka, paprika



Våra fina, högt älskade ungar <3 



Denna fick jag av fina Josefine! Vilket överraskning, otroligt god kryddblandning! Mums!! 



<3 


Idag har vi fixat massa här hemma, gjort massa nyttopyssel både inne å ute. Vi tog även en tur till badet, eller baddahuset, som Leo sa när han var liten, hihi! 


På baddahuset strålade vi samman med gudpappa Jonas, Leo, Noah å Fabian. Vilken lycka! Ungarna är som sälar, hela bunten! Helt klart Hasselborgsblod i deras ådror! 



Älskar den här bilden! 

Älskar ungen. 
Mest av allt. 
Älskade unge, du viker mina knän. 

Älska livet.