Chili-con-quorn

Hej min vän, 

Hur mår du? Jag sitter i soffan, slökollar på Kristallen-galan å planerar morgondagens kalas för mamma/mormor/farmor/svärmor/osv. Kärt barn har många namn. Min lilla mamma fyller alltså år i morgon å det ska vi fira med gofika! Mer om det sen! 

Idag åt vi riktigt god middag: chili-con-quorn. Mums! 

Quornfärs med vita bönor å massa, massa goda kryddor! Ibland äter vi denna rätt med ris. Ibland såhär; med libabröd. Sååå sjukt gott!! 


Mums!! Servera gärna med en klick créme fraich. 


Min fina kille är bäst i världen. Har har riktigt bra nypor. Han är otroligt duktig på att massera trött nacke å pilla i håret. Min fina, duktiga kille. 



Bild lånad av Josefine. 
I onsdags eftermiddag fick vi veta att finaste lilla ullbollen Idun inte längre finns här med oss. Nu busar hon i katthimlen med Beppe. Det är så ofantligt sorgligt. 

Älska Idun. 
Älska livet.