Ljusparty, chokladtårta å praliner

Hej min vän! 
Hur mår du? Blogg.se har fått en ny design å jag gillar den so far. Hur har din helg varit? Idag bjöd jag in massa sköna människor på ljusparty med PartyLite. Fina Carina kom från Timrå å visade massa fint å gott. Åh så gott allt luktade! Jag hade bakat å fixat hela dagen å blev ju sååå glad när mina fina vänner tyckte om fikat. Jag bjöd på: 
(null)

(null)

Praliner! Dessa godingar är gjorda av kolakräm å kokos. Sedan har jag chokladdoppat dem å strössla på: hallon, viol/lakrits, sockerhjärtan, kokos, chokladkulor. De blev sååå goda! 

(null)

Mer praliner! Dessa har ett inre av chokladbollssmet. Även dessa är chokladdoppade å strösslade! Mums! 

(null)

Double chocolate brownie cake. Sååå gott! Recept på denna goding kommer inom kort. För det vill ni ha va? ;) 

(null)

(null)

(null)

Ja, ni förstår ju hur gott detta var! I vanlig ordning gjorde jag massvis med fika så jag även kan ta med en burk till jobbet i morrn! 

Älska fikabjudningar!