Lindex å fejkljus

Hej min vän, 
Hur mår du? Har din vecka börjat bra? Igår blev jag uppringd av Lindex här i Sollefteå. Milian hade vunnit ett presentkort på hela 300 kronor! Han gick en tipsrunda i torsdags när det var spökkväll å ljuständning här i byn. Lyckans ost liksom! 

(null)

(null)

(null)
En supertuff monsterfladdermus-tröja, tre par Pokémonstrumpor, tre par kallingar å ett paket plåster. Helt ungens val å jag diggar verkligen hans smak! 

Nu såhär i höst- å vintertid vill jag slå ett slag för agdaljus (läs; led-ljus). Jag köpte ett gäng LED-värmeljus på MM å två LED-blockljus på Ica Kvantum å se så fint de lyser: 

(null)

(null)

(null)
Blockljusen å ljusslingan på uteplatsen har timer å är inställda så de lyser i sex timmar. Jag ställde in mina ljus så de tänds klockan 16.30 å släcks 22.30. Precis då man vill ha mysljus med andra ord! 

Älska Lindex!