Chokladsnittar extra allt

Hej min vän, 
Nu tänkte jag bjussa dig på ett sjukt gott recept på chokladsnittar extra allt. Extra allt på grund av tusen saker, men bland annat extra mycket choklad å flingsalt. GOTT! 

(null)
Mina syskon kommer snart hit å då är dessa godingar perfekta att snabbt sno ihop å bju på, garanterad succé! 

Ingredienser 
100 gram smör i tärningar 
1 dl socker 
1-2 msk sirap 
1 msk vaniljsocker 
1 tsk bakpulver 
1 stor nypa flingsalt 
2,5 dl mjöl 
2 msk kakao 
100-150 gram hackad choklad 

Gör såhär: 
1. Sätt ugnen på 175 grader
2. Blanda allt till en smidig deg 
3. Forma degen till tre rullar  rulle 
4. Lägg rullarna på en bakplåtspappersklädd plåt å tryck till dem lite med en gaffel 
5. Grädda mitt i ugnen i 10-12 minuter, dela kaklängderna direkt när de kommer ut från ugnen (jag använder mig av en pizzaslicer) 
6. Låt kakorna kallna på plåten, förvara sedan i kyl eller frys

(null)
Såååå chokladigt å gott! 

Älska choklad!