Älskade Milian...

...nu är du fem år! Oj vad vi har firat dig å än är det inte klart. Finaste, bästa, mest kärleksfulla, vetgirige å klokaste ungen i mannaminne. MIN unge! Min unge som jag har byggt - alldeles själv. 


Jag fick sjunga två hela verser av ja-må-du-leva! innan ungen vaknade till :) Som paket på sängen fick han en skateboard, som han längtat! 

Dessa bilder asså! Under ungens första år tog jag en ny bild (på just denna filt) varje torsdag! Sedan har jag tagit en ny bild på varje födelsedag. Sååå kul att titta på den utseendemässiga utvecklingen! 

I onsdags, på självaste födelsedagen, bjöd vi på middag. Såå gott! En lyxig pastasallad med otroligt goda ingredienser å tillbehör. Som efterrätt hade jag fixat en god marängsviss med egenkokad hallonsås. Mums! Morfarn, Camilla, Jonna, Jonas, Anna-Karin å Maja kom å firade! 


På torsdagen var det dags igen! Då kom Annelie, Britta, Grace å Kevin! 

Igår (lördag) var det en lååååång väntan innan kompisarnas intåg... 

Men till sist kom de! Bästisarna! Noah, Leo, Alexander, Fabian, granne-Noah, Elly å Lilly! Å såklart Anders, Kajsa, Josefine å Linda! 

Vi bjöd på tårt- å kakkalas! Mums! Å roliga lekar å uppdrag såklart! 

Vilken otroligt fin dag! Så mycket bus å skratt! Å vilka otroligt fina presenter min lilla unge har fått <3 



Jag ringde min syster strax innan kalaset å bad henne ta med en mjölk. Fick då frågan om vi behövde nåt annat. Jag svarade då: jo, kraft å energi...! (Är slut som artist efter denna pollensäsong, shit vad den knockat mig). Hon kom då med dessa. Åååååååh <3 

Denna roliga fick Milian av granne-Noah, sååå kul! Har int sett dessa sedan 90-talet då dessa var vanligt förekommande på kalas å partyn. Häftigt! 


Älska min femåring <3