Svarta klor

Hej min vän! 

Hur mår du? Hur är din januari so far? Vi fokuserar alla våra krafter på att piggna på oss så mycket vi bara kan. Det går okej. Idag hade jag sedan länge en nageltid inbokad å resultatet: 

Korta, svarta med en svart sten. Sååå nöjd! Josefine är bäst <3 Ring henne på Studio Fresch om du vill bli lika fin å härligt ompysslad! 


Annars har dagen mest bestått av bilfix. Först den riktiga (dyra) bilen som tydligen behövde ett nytt batteri. Hejdå surt förvärvade tusenlappen. Tack världens bästa pappa för all hjälp <3 Sedan lådbilen! Idag blev ungens andra lådbil klar å gissa om han var nöjd?! 

Bagagelucka, fönster, hjul, lysen, vindrutetorkare, you name it - den har baskemej allt! På bilden ovan ser du den första (till vänster) vi gjorde under förra vab-perioden! Vi utvecklas! Nu måst vi köpa lite mer silvertejp. 

Idag på det dagliga friskluftsintaget klättrade ungen i träd. Gud så skoj. Jag var sjukt sugen att klättra jag med å skulle just börja när det kom ut en sur tant å sa: men vad gör barnet?! 

Jag: klättrar i träd. Vackert väder vi har va? Krispigt å härligt i luften. 
Sur tant: hm (sedan vände hon på klacken å gick in igen) 
Jag: HAHAHAHA, BRAAAAAA KLÄTTRAT MILIAN!! 

Älska livet.