Advent i detaljer

Hej min vän, 
Hur mår du? Hur var din första advent? Vår dag var superfin. Vi började med en adventspresent: en hockeyhjälm - med galler! Sen bar det av upp på jobbet för att fli undan resterna av julfesten. Sen iväg till Nipvallen å allmänhetens åkning. Dagen till ära passade Milian på att knäcka skridsko-koden. 

Mamma, nu släpper jag snart stödet. Jag kan åka själv nu... 

Å så släppte han. Å visst kunde han åka skridskor. Det är som att han bara bestämmer sig för att plötsligt kunna saker. Sen kan han sakerna. 

(null)
Mitt lock-rufs-hjärta! 

(null)
Första ljuset. 

Efter skridskorna begav vi oss ner på byn för skyltsöndag. Vi såg tomten, lions luciatåg å mycket mer. 

(null)
Tomten, kära tomten! Jag önskar mig en iPad. 

Hur pyntar du inför advent å jul? 

(null)
Jag älskar den här ljusstaken. Den påminner mig om min barndom. 

(null)
Ett mini-elefantöra. 

(null)
En kram då å då! 

(null)

(null)
Jag älskar att ha stjärnor i fönstrena. Det ger ett så otroligt vackert, varmt å mysigt sken. 

(null)

(null)

(null)
KRAM! 

(null)
Finaste julkören! 

(null)

(null)
Älsk på den här adventsljusstaken! Den är ett arv från min farmor Nanne. 

(null)
Å älsk på den här! Den fick jag av Milian förra julen <3 

(null)

(null)
Milians snökula! 

(null)
Vår hall, så mysig! 

(null)
Close-up på Milians små tussfötter. Lilla hjärtat, har du varit så liten?! 

(null)

(null)
KÄRLEK. 

(null)
Min drömfångare. 

(null)
En kram till. 

(null)

(null)
Min vackra kruka. Även den är ett arv. 

För oss är det viktigt med detaljer. Små söta ord här å var. Vackra ting som förgyller vardagen. 

Vilket är ditt favoritpynt? 

Älska advent. 
Älska livet.