Tips!

Hej min vän, 

Hur har din vecka börjat? Stressigt med måndag eller rätt skönt med vardag? Jag tänkte tipsa dig om två saker - som dessutom passar rätt bra ihop!

1. Den nya norska serien på SVT; Nobel. Den hade premiär igår å är en drama/thrillerserie i 7 delar. Den handlar om den norska militären i Afghanistan, livet där å familjelivet hemma i Norge. Spännande värre! Fick gömma mig bakom en kudde vid några tillfällen till å med. SE DEN! 

2. Tips nr 2 är ett supergott te: 

Brunkullans te! Superlyxiga, fina påsar å helt gudomligt god smak. Dyrt som attan (har jag någonsin druckit såhär dyrt te?!), men såååå värt det. Lyx i en påse! För er Sollefteåbor finns teet att köpa på Hallsta. Ni andra får snällt bege er till Jämtland - det är där det finns! 


Ikväll blev det en cykeltur igen. Min unge älskar verkligen att cykla. 

Starka, envisa, älskade unge. 


Älska livet.