Testagram

Hej min vän!
Åh, vilken härlig (men hostig) dag jag haft. Vi har varit på Österåsens hälsohem å ätit gott, lärt oss mer om Mindfulness samt tränat ett corepass. Lovely! Det är ju sååå fint där. Ett stort plus var deras fina butik, dit ska jag nog bege mig för att köpa julklappar framöver!

Friskvårdsgruppen på jobbet hade även utdelning av priser i Motionskampen å gissa vad?! Jag vann!! Jag blev verkligen såå himla glad. Vilken otroligt rolig överraskning!

En superfin mugg med mitt namn på!

Efter Österåsen hämtade jag månadens testagram. Oktober månad är ju rosa bandets månad, såklart. Du har väl bidragit till rosa månaden på nåt sätt?

En fin box i en fin månad. Varje krona gör skillnad.

Tidigare i veckan överraskades jag av min fina vän Mickan. Jag har under flera månader gått å tjuv-luktat på hennes handkräm från Elizabeth Arden å gissa vad som låg i paketpåsen:

Gissa hur glad jag blev?!! Tårarna bara sprutade. Mio, en känsloboll.

I morrn är det dags för familjedag på Hullsta igen. Ska du dit?

Vi ses!

Älska överraskningar!