Testagram, Leo å livet

Hej min vän!
Varje månad kring den tjugonde sker två bra saker: barnbidrag å testagramboxen kommer! Jääääj! Nu tänkte jag visa vad som var i november månads testagram:

En stor låda full med kärlek! Milian blev jätteglad över hockeypulver, jag blev glad över pepparkakor, ingefära å nötbars (du vet ju att vi är allergiska mot alla typer av nötter, men jag blev glad över dem ändå för det betyder att jag får glädja TVÅ fina vänner i morgon på jobbet!) Jag blev såklart glad över hela boxen!

Idag är ingen vanlig dag för det är min gudson Leos sjuårsdag! Hurra! Tänk att han funnits hos oss i sju hela år! Galet! Han var så yttepytteliten för sju år sedan, en liten korvunge, en lejonunge, ett hjärtegrus <3

Moster älskar dig!!

Nu ska jag krypa ner bredvid mitt alldeles egna hjärtegrus, min bäbis som jag byggt alldeles själv. Min vän i livet. Mitt absoluta allt.

Så vacker <3

Å du! Vill du göra mig en tjänst? Gör följande lista i morgon, är du snäll:
1. Hjälp någon med något - utan att ta åt dig ära. Var typ som en hemlig hjälpare!
2. Le hjärtligt åt fem personer som du inte känner!
3. Krama om någon du tycker om. Hårtmjukt å länge.
4. Beröm någon. Hjärtligt.
5. Tacka någon. Hjärtligt.
6. Berätta för en person hur mycket du uppskattar å tycker om henne/honom.

Älska livet.