Måndag

Hej min vän! 
Jag borde egentligen köpa ett café, eller en mysig liten restaurang. Jag borde inreda caféet med de sötaste virkade små dukarna, massa ljus å låta skön musik strömma ut ur högtalarna. Jag borde stå där i huset, för det är ett litet mysigt hus i min dröm, å känna: shit, jag vågade! Jag vågade satsa på min dröm! Jag gjorde det! Vad tuff jag är. 

Vad drömmer du om? 

Middagen idag:


Oumph med grönsaker å buljongkokt ris. Sååå grymt gott!! Oumphen kryddade jag med svartpeppar, salt, vitlök å grillkrydda. När allt stekts å det bara var några minuter kvar på riset slängde jag i två matskedar chilisås i oumphen samt spädde med lite mjölk, det gjorde det krämigt å gott. Detta är en riktigt god rätt som de allra flesta gillar skulle jag tro! 

Vad åt du idag? 

Älska drömmar...