Finfin lördag

Hej min vän! 
Hur har din dag varit? Har solen lyst å värmt ditt ansikte? 

Vi har haft en skön dag! Promenerade broarna runt, shoppade nya glasburkar på skattkistan å busade med kusinerna i solen på övergård! 

Wow vilken dag! Strålande sol, varm choklad å tunnbrödsmacka! Det är livskvalitet det! 

<3 

Asså den här ungen! 
Treårstrotsig de luxe. 
Jag vill! 
Jag kan! 
Jag ska! 

Dumma mamma, jag älskar dig. 

Tålamodsprövning å jag gillart. 

Den här ungen, min finaste lillgroda på jorden, fyller mig med sån glädje, lycka, hopp å kärlek! Att få äran att vara din mamma är det största jag någonsin varit med om å jag känner sådan tacksamhet över uppgiften. 

Jag gör mitt allra yttersta för att du ska ha det bra å fortsätta utvecklas till den vackra, goda å kloka människan du är! 

Älskade unge, du viker mina knän <3 

ÄLSKA SOL Å MILIAN!