Att längta

Hej min vän! 
Hur har din vecka varit? 

Som du redan vet så önskar jag så innerligt att milian kunde få syskon. Jag vill så hjärtans gärna ha fler barn. 

Milian å jag har det fantastiskt, vi två, på alla sätt å vis - men ändå! 

Att få växa upp med syskon är magiskt

Jag VET att milian å hans kusiner kommer vara som en stor syskonskara, men att sitta på sitt syskons rum å viska hemlisar, eller att stötta å hjälpa varandra i tuffa situationer är sann syskonkärlek. 

Många säger: men vad väntar du på? Kör, ba kör! 

Jag har kollat upp Danmark. Det är dyrt. Jättedyrt. Jag har kollat andra vägar. Men där har jag ingen rätt att söka hjälp. Jag blir så otroligt ledsen över svensk lag. Att man som ensamstående int har rätt att insemineras i Sverige. Fy farao! För VAD är det som säger att folk som lever i par är bättre förälder än ensamstående?! 

Det är fritt fram för vem som helst att ligga lite oskyddat å sedan göra abort på abort på abort. Sånt gör så ont inuti mig. För här står jag å bara önskar av hela mitt hjärta att få hålla en liten knodd i famnen igen. 


I USA kan (vidriga) mammor lägga sina oönskade bäbisar i lådor istället för ute i skog å mark där de hittas nu. SKÄMMES TAMEFAAN! 


Såklart är det skitbra att dessa lådor finns. Men bara blotta tanken på VARFÖR de finns gör mig illamående. 

Så; ikväll kramar jag om min lillgroda lite extra för att visa min tacksamhet över att han är MIN å att HAN FINNS! Han är min son, min unge, min bästa vän, min lillgroda å tillsammans är vi en familj. I natt drömmer jag om syskon, bäbisar å familj. 

Älska familj <3 
Anonym

Vad är dyrt då? Danmark alltså? Puss Anna-Karin Hasselborg

Svar: Man får räkna med en grundkostnad på minst 50000kr å det finns ju inga som helst garantier :( så ja, Danmark är dyrt :(
Kram
mio