God Jul

Godmorgon min vän! 
Här ligger jag å väntar på att ungen ska vakna, titta i julstrumpan å utbrista; maaaaammaaa, tomten har varit här! 

Mina tankar är hos en vän vars mamma är mycket sjuk. Tusen styrkekramar. 

Årets gran! 

Godis å bling! 


I år blev det inget glitter utan istället blev det röda, vackra band! 

Å Milians julgranskulor, såklart! De är så vackra! 

Under granen ligger alla julklappar! Åh vad jag älskar att fundera ut, inhandla/tillverka, paketa in å ge bort! 

Nu på morgonen ska vi runt på en liten tomterunda för att dela ut några klappar! Mysigt! Sedan kring tiotiden kommer la familia hit å då ska vi fixa lunch - tomtegröt såklart! 


Igår fick ungen hålla sitt första tomtebloss! 


När vi vaknade igår å såg att det snöat struntade vi i alla måsten å begav oss ut i snön i några timmar istället! Såååå mysigt! 

Mitt hjärtas lust å kärlek! 

Min födelsedagspresent från mamma å pappa invigdes igår! 

<3 

Ängel! 

Vackra unge <3 

Så fint med snö! 


<3 

Jag önskar dig å de dina en mysig jul! 

Ta hand om varandra. 
Kramas. 
Tänd ett ljus för de som int orkar/kan vara med. 
Berätta att ni älskar å tycker om. 
Titta in i era ungars tindrande barnaögon. 

Älska livet <3