Torsdag i molligt dur

Godkväll min kära, 
hur har din dag varit? 

Ikväll har räkningar betalats här hemma å det är alltid en mollig dur-känsla med lön, för den försvinner nästan lika snabbt till alla räkningar som den kommer. 

Subway 

Idag var jag å min fina vän å kollega Malin på inköpsresa, vi handlade julklappar till kidsen på jobbet å passade självklart på att äta go-lunch på subway! Mums! 

<3 Lite småfrusna efter en kvällspromis, kallt - men skönt! 

Här är entrédörren till djupövägen 6, min första bostad här i livet! Här bodde vi ett litet tag, sedan flyttade vi till djupövägen 27. Sedan till remslegatan. Nån gång ska jag skriva ett inlägg om alla mina flyttar, men just nu tänkte jag bara berätta att det är just hit; back to the roots, som min mami håller på å flyttar just nu! Livet snirklar sig verkligen fram! 

Älska. Bara så.