Taco, en fredagstradition?

Godkväll min vän! 
Ikväll har vi, liksom måååånga fredagar innan, haft tacos till middag! 


Nu fattas det en tallrik på bilden, för vi som åt var; jag, milian, bobbo å offa <3 så mysigt att vara samlade! 


Jag älskar att göra fint å fixa å dona! Det är så kul att göra andra glada! 


Vi lyxade till det med julmust! Vilken must är din favvo? Jag är fullständigt såld på Zeunerts! 


Tacos skulle jag kunna äta hur många dagar i rad som helst! I vår familj brukar vi variera ingredienserna. Idag var det: vegfärs, tomat, gurka, majs, ost, banan, bröd å mild tacosås. Men vi brukar även ha sallad, avokado, paprika, ärtor, kyckling eller nåt annat vi är sugna på! 

Vad har du i din taco? 

Det känns som fredagar är taco-dagar för många familjer! En fredagstradition helt enkelt! Typ som pannkaka på torsdagar, soppa på måndagar å fisk på tisdagar (det har alltid serverats fisk till lunch på alla skolor jag jobbat på!) 

Har du nån special-mat-dag? 

Älska taco <3