Julafton, tacksamhet

Hej min vän, 
Hoppas du mår bra å att du haft en fin jul. Här är det lite tufft just nu, men jag vill visa dig några bilder från vår julafton - som var helt perfekt! 

Julklappar! 

...å en å annan stjärtlapp som hängde i granen :) 

Granen, 2014! 

Milian tycker om att öppna paket! 

Varje julafton får han en ny julgranskula som han hänger upp i vår gran. Dessa kulor kan han hänga upp i sin egen gran när han blir stor å vuxen! 


<3 

2014 fick milian en glittrig jordglobskula! 


Här är "kulan" från 2013 :) 

I bitande kyla tände vi två ljus på graven åt Curt å Nanne <3 

<3 <3 

Efter graven for vi upp på mitt jobb å kramade tjejerna å sa God Jul! 

Sen var det dags för grötlunch på Backamo! 

Å sen det sedvanliga fikat! Såååå gott! När fikat var över var det dags att... 

SPANA! 

...var är du, tomten?! 

Sen, plötsligt, såg vi någon!! Sååå spännande!! 

På väg uppför backen mot oss kom han som vi så länge väntat på, men oj vad han fick slita!! 

Leo å Milian öppnar försiktigt dörren på glänt... 

Där!! 

Noah, milian å Leo väntar spända å nyfikna!! 

Iiiiiih! Nu är han HÄR! 

Fina, fina Tomten <3 

<3 

Min fina lillgroda som var så modig!! 

Här får milian sin julklapp från Tomten! Jag blev så himla stolt när han vågade ta emot klappen helt själv!! Å han var artig å sa: tack, snälla tomten <3 mammas lillgroda!! 


<3 


Tomten å Leo kramas <3 

Sedan, innan julmiddagen, tände Kajsa ett traditionsenligt tomtebloss! Tänk att man aldrig tröttnar på dem, så vackra!! 

Jag är oerhört tacksam över att vi fick en så fin julafton <3 

Älska livet.