Höstskor

Hej min vän! 
Hur har din vecka börjat? Har du nåt roligt inplanerat? 

Igår var jag hos fina Maria på meandi-partaj å som vanligt bjöd hon på supergott fika!! Hittade två jättefina plagg till milian - längtar tills jag kan visa honom dem!  

I övrigt intet nytt, typ. Ungen älskar sina nya - snabba - skor å det gjorde mammans plånbok också! Rea på rea = 139kr för dessa juveler: 

Gulliver 



Asbra deal - ibland ska man ha tur!! Jag tänker att det var som ett plåster på såren för larmförsedda tröjan förra veckan. 

Å storleken då? Jo, serru. Nu har han 26. Min stora lillgroda <3 

Älska rea på rea!! 

Mia

Har tänkt på det där med larmet. Kan du inte be någon affär i Sollefteå ta bort det, jag menar om du har kvittot kvar??

Svar: Hej fina du!
Jo, jag har frågat men de var int nå sugen på å hjälpa mig (hade såklart int kvittot kvar). Så; nu är tröjan borta å glömd! Har en nästan likadan tröja i en större stl som milian kan ha om några månader!
Kram!!
mio