Höstdag i stugan

Hej min vän! 
Har din helg varit bra? 

Vi har hunnit med massor :) jag som alltid brukar säga att helgerna flyger fram, men denna helg har känts lång å det är jag tacksam över! Vi har bland annat varit på nya Ica kvantum (succé!!), varit på Erikshjälpen å lämnat in å hämtat ut :) hälsat på hos offa, varit i nordingrå, packat, busat å myst!! 

Älskade häggnor, finaste nordingrå!! Åååh vad jag hoppas av hela mitt hjärta att milian å de andra grabbarna kommer få uppleva lika fina somrar som jag, Karin å Anders fått uppleva där! Detta ställe är ett av få ställen i världen där jag känner mig hemma på riktigt. Där blir jag (OCH milian) lugn, där andas vi fritt!! 

Idag gjorde vi höst i stugan. 
Jag å milian
Offa 
Karin, Jonas, Leo å Noah 
Anders, Josefine, Fabian å Alexander 
...å kittelmonstret såklart ;) 

Korv med bröd, Festis, jossans gobullar, nybakt bröd med smör å ost, pepparkaka å vaniljrån! Ingen gick hungrig vill jag lova :)  


Milian, Fabian, Leo, Alexander å Noah :) 


Älska nordingrå!!